سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساخت دستگاه بازیافت پلاستیک

 

دستگاه بازیافت بطری پت

از جمله شایع ترین انواع زباله ها و ضایعات پلاستیکی می توان به بطری های مورد استفاده در بسته بندی انواع نوشیدنی های گازدار نظیر نوشابه اشاره کرد. این بطری ها که در اصطلاح به آن ها پت نیز گفته می شود، بخش قابل توجهی از زباله های پلاستیکی که امروزه بحث بازیافت آن ها مورد توجه می باشد را به خود اختصاص داده اند. یکی از کاربرد های گرانول حاصل از بازیافت بطری پت در تولید انواع سبد میوه، سطل ها و دیگر محصولات پلاستیکی کاربردی می باشد.

دستگاه بازیافت ظروف پت

علاوه بر بطری نوشابه و دیگر نوشیدنی های گازدار، از بطری های پت در بسته بندی مایعات دیگری نیز استفاده می کنند. صایعات و زباله بطری های پلاستیکی جار و پت های بزرگ نیز امروزه به وفور دیده می شوند. معمولا اولین مرحله در فرایند بازیافت خرد کردن می باشد. که این کار توسط دستگاه آسیاب پلاستیک صورت می پذیرد.

ساخت دستگاه بازیافت پلاستیکخط تولید نایلون عریض ساخت دستگاه بازیافت پلاستیک قیمت دستگاه بازیافت بطری سود دهی بازیافت پلاستیک

شرکت های متعددی هستند که در ایران انواع دستگاه های فرایند پلاستیک بویژه دستگاه های بازیافت پلاستیک را می سازند. کیفیت و قیمت فروش انواع دستگاه بازیافت ضایعات پلاستیکی ساخت شرکت های ایرانی متعادل و مناسب می باشد. ضمن اینکه خدمات پس از فروش و ضمانت نامه ای که این شرکت ها ارائه می کنند ایده آل است. از طرفی دستگاه های بازیافت ساخت شرکت های اروپایی راهی به بازار ایران ندارند و اکثر شرکت های صادر کننده ماشین آلات فرایند پلاستیک خارجی به ایران، چینی هستند. توصیه کارشناسان خرید دستگاه ایرانی می باشد.