سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سود دهی بازیافت پلاستیک

 

 

سود دهی بازیافت پلاستیک

همانگونه که بیان شد، فراوانی زباله پلاستیکی در محیط زندگی و طبیعت و همچنین تولید روز افزون آن سبب شده است که دغدغه عدم دسترسی به مواد اولیه تا حدودی رفع گردد. معمولا ضایعات پلاستیکی بصورت آسیاب شده و یا سالم توسط شرکت های تولید کننده گرانول خریداری می شوند. مواد آسیاب شده از قیمت بالاتری برخوردار می باشند.

بطور کلی حداقل سودی که برای تولید هر کیلو گرم گرانول پلاستیک توسط دستگاه های بازیافت پلاستیک متصور هستیم 300 تومان می باشد (البته این عدد تخمین نبوده و واقعی می باشد). زیپ پلاست ز طرفی کوچکترین دستگاه بازیافت ضایعات پلاستیکی راد ماشین ظرفیت تولید 100 الی 130 کیلوگرمی در ساعت دارد. ضرف نظر از اینکه می توان این دستگاه ها را بصورت 24 ساعته بکار بست، اگر حتی در روز 10 ساعت نیز تولید انجام شود، سود مالی قابل توجهی درپی خواهد داشت.

حداقل ظرفیت تولید دستگاه بازیافت پلاستیک در ساعت 300 کیلو گرم است. از طرفی اگر به ازای هر کیلوگرم گرانول تولیدی توسط این دستگاه 300 تومان سود در نظر گرفته شود، با حساب 10 ساعت کار در روز و 30 روز کاری در ماه حداقل عدد درآمد برابر با 9 میلیون تومان خواهد بود. اگر ظرفیت ماکزیمم یعنی 130 کیلو گرم در ساعت را در نظر بگیریم عدد مذکور تا 11.7 میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

بدیهی است که افزایش ساعات کاری خط تولید می تواند این مبالغ را تا دو برابر افزایش دهد. از طرفی می توان با خرید دستگاه بازیافت پلاستیک بزرگ تر با توجه به ظرفیت تولید بالاتر گرانول بیشتری تولید نموده و درآمد بیشتری داشت.

خرید دستگاه بازیافت پلاستیک

از آنجایی که شرکت های سازنده دستگاه بازیافت پلاستیک معمولا دستگاه ها را دپو نمی کنند، برای خرید آن ها می بایست سفارش ساخت داده شود. بعبارت دیگر ابتدا قرارداد خرید دستگاه بازیافت پلاستیک عقد شده و پس از سپری شدن مدت زمان مورد نیاز برای ساخت، دستگاه تست شده و تحویل مشتری می گردد. بدیهی است که بخشی از مبلغ قرارداد در ابتدا و بخش دیگر آن در زمان تحویل دستگاه دریافت می گردد.

خط تولید نایلون عریض ساخت دستگاه بازیافت پلاستیک قیمت دستگاه بازیافت بطری سود دهی بازیافت پلاستیک