سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه تولید نایلون و نایلکس

 

نایلون دسته دار یا رکابی با کدام دستگاه ها تولید می گردد؟ آیا ماشین آلات خط تولید نایلون و نایلکس ساخت ایران هستند؟ ظرفیت تولید این دستگاه ها چگونه است؟

نایلون و نایلکس رکابی یا همان دسته دار مصرف بسیار بالایی در ایران و کشور های اطراف دارد. بطور کلی تمامی فروشگاه ها اعم از مواد غذایی، پوشاک و … انواع نایلون و نایلکس را به مصرف می رسانند. همچنین در منازل نیز می توان موارد مصرف این محصولات را مشاهده نمود.

از طرفی مواد اولیه مورد نیاز برای تولید نایلون و نایلکس چه درجه یک و چه بازیافتی، تولید پتروشیمی ها و شرکت های گرانول ساز ایرانی بوده و از قیمت بسیار پایینی برخوردار می باشند. از این رو تولید انواع نایلون بویژه نایلون رکابی مورد توجه قرار می گیرد. اما چه دستگاه هایی برای این منظور می بایست خرید شوند؟

دستگاه تولید نایلون و نایلکس

دستگاه تولید فیلم پلی اتیلن، دستگاه تولید فیلم پلاستیک، دستگاه تولید نایلونو … دیگر نام های این ماشین صنعتی می باشند. بطور کلی وظیفه دستگاه تولید نایلون و نایلکس تبدیل گرانول به فیلم و یا نوار نایلون در عرض ها و تعداد لایه مختلف و رول نمودن آن می باشد. معمولا نایلون و نایلکس بویژه نایلون های رکابی دسته دار با دستگاه تولید نایلون عرض 80 و 100 سانتی متر تولید می گردند.

دستگاه دوخت و برش نایلون

دستگاه دوخت و برش نایلون ساخت راد ماشین در انواع دو و تک طبقه می باشد. دستگاه دوخت دو طبقه عرض 80 و یا عرض 100 سانتی متر بهترین پیشنهاد برای خط تولید انواع نایلون و نایلکس می باشند. زیرا دستگاه دوخت و برش دو طبقه راد ماشین 4 طاقه نایلون را بصورت همزمان دوخت و برش می زند. از این رو سرعت کار دستگاه دوخت و برش بسیار بالاتر از دستگاه تولید نایلون است. بنابراین می توان چند دستگاه تولید را در کنار یک دستگاه دوخت بکار گرفت.

دستگاه دوخت و برش نایلون و نایلکس ساخت راد ماشین با توجه به اینکه به منظور تولید انواع نایلون فریزر و زباله و همچنین نایلون دسته دار طراحی و ساخت شده است، مجهز به سیستم پانچ یا دسته زن نیست. معمولا در خط تولید نایلون رکابی یک دستگاه پانچ دستی یا پنوماتیک جهت دسته زنی بکار گرفته می شود.